З поваги до нашого спільного часу переконливо просимо Вас, перш, ніж звертатися з гарантійною, на Вашу думку, заявкою, уважно ознайомитися з інформацією нижче:

Гарантія на виконані нами роботи і гарантія на вироби (будь то двері, ручки, фасади, кухонні модулі і таке інше) – це дві різні площини відповідальності . Ми тут обожнюємо приклади, то ж:


Гарантія розповсюджується

Гарантія на виконані нами роботи (в якому випадку Вам потрібно в ту саму секунду звертатися до нас в DOMER):

Перше й найочевидніше – під час проведення монтажних робіт нашим співробітником було пошкоджене будь-яке Ваше майно (двері, замок, петля, стіна, шпалери, лиштва, плінтус, підлогове покриття та ін…)

Приклади випадків, на які протягом 1-го календарного року розповсюджується гарантія на виконані нами роботи:

Порушилася фіксація чогось того, що збирали ми (наприклад, «відкрутилось» щось із наведеного: дверна петля, замок, кухонний модуль тощо.
Встановлений вироб деформований монтажними матеріалами.
Верхня або нижня частина лиштви не надійно закріплена.
Не закріплені окремі частини виробу, що встановлювався.
Рухомі частини виробу не закриваються або закриваються складно, заклинюють, не повертаються у вихідне положення.
Неозброєним оком видно, що щось встановлено не рівно, углублено більше, ніж потрібно/не закріплено/пошкоджено під час монтажу.

Гарантія НЕ розповсюджується

Випадки, на які НЕ розповсюджується гарантія на виконані нами роботи (тобто обставини, за яких немає сенсу звертатися до DOMER, адже вони не належать до зони нашої відповідальності):

Приклади випадків, в яких слід звертатися до місця придбання виробу, що встановлювався:

Вироб або його частину «повело» без причини.
Вироб або його частина збільшилась в об’ємі без видимих на то причин (наприклад, без перепаду вологи внаслідок якихось відповідних обставин).
На поверхнях виробу проявилися плями, тріщини, вицвітання лакофарбового покриття, деформувався шар фарби, емалі тощо.
Скляні елементи виробу розтріскалися без будь-якого зовнішнього фізичного впливу.
Зламався замок, засувка, доводчик або будь-який механічний елемент, що йшов у комплекті із виробом.
Електричні або електро-механічні прилади, якими комплектується вироб, не працють або працюють некоректно.

Приклади випадків, в яких DOMER та/або постачальник виробів не несе відповідальності:

Внаслідок затоплення вироб або частини виробу збільшились в об’ємі (намокли і налилися/здулися).
Вироб та/або його частини пошкоджені за обставин, які не мають відношення до процесу монтажу - при занесенні меблів, інструментів, перестановці/ремонті в приміщенні та ін.
Вироб було встановлено в приміщенні, умови якого не відповідають умовам його експлуатації або зберігання (виробу).
Замок, засувка, доводчик або будь-який механічний або електромеханічний елемент, що йшов у комплекті із виробом, був пошкоджений за обставин, які не мають відношення до монтажу (під час ремонту, перестановки), потрапляння всередину стороннього предмету (дитина помістила туди сірник/скріпку/будь-який інший предмет).
Частини виробу відірвані або пошкоджені за умов фізичного або іншого впливу, на який вони не розраховані – ручка або дверцята відірвані з місць кріплення, поверхні подряпані чи пошкоджені будь-якими іншими способами, частини виробу мають ознаки впливу розчинників або іншої технічної рідини тощо.
Під час монтажу на вимогу Замовника встановлюються комплектуючі або фурнітура, яка за технічними характеристиками не підходить або частково не підходить до виробу. Наприклад, ручку двері було прикріплено повз несучого бруса або її монтаж не передбачений конструкцією двері, що в майбутньому могло послужити причиною швидкого виходу зі строю, випадіння з місць кріплення ручки замка.

Звернутися із гарантійною заявкою

Якщо Ви хочете звернутися із гарантійною заявкою, будь ласка, заповніть форму нижче та додайте відповідні фото.

Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод