Завдання може бути подано виключно через мобільний додаток Domer.

Оплата завдання можлива виключно за допомогою банківської картки.

Алгоритм подачі завдання обов’язково містить в собі: короткий опис суті справи, введення номеру телефону, щонайменше однієї адреси.

В мобільному додатку зберігається абсолютно вся інформація щодо Ваших завдань, коментарі/прорахунки вартості завдань/акти виконаних робіт (в тому числі по виконаним та архівним завданням). Це дозволяє виключити виникнення будь-яких непорозумінь в процесі роботи через мобільний додаток, адже вся інформація завжди під рукою.


Завдання

Типи Завдань

Термінове – має на увазі терміновий виклик із приїздом спеціаліста Domer щонайдовше протягом 3-х годин після оплати вартості такого виклику.

* Термін реагування диспетчера Domer після підтвердження Вами замовлення - 5-7 хвилин

** Звертаємо увагу, що вартість термінового виклику вище, ніж не термінового

Приклад 1: щось сталося з електрикою і Ваша оселя знеструмлена

Приклад 2: бачок унітазу зламався і не утримує воду

Приклад 3: потрібно розкрити замок, в якому застряг ключ, бо Ви не можете потрапити додому

Нетермінове завдання – будь-яке завдання, за яким у Вас є можливість отримати конкретну вартість його виконання (ми підготуємо індивідуальний прорахунок з огляду на Ваш персональний запит).

* термін реагування диспетчера Domer після підтвердження Вами замовлення послуги - 1 година

* прибуття Domer - в узгоджений час

** доступна опція попереднього огляду (фіксована вартість) – у випадку, якщо Ви самостійно не маєте змоги надати всю необхідну інформацію для розуміння нами повного обсягу робіт і деталей завдання

Ви - приділяєте трохи часу (за необхідності, надаєте відповіді на уточнюючі питання/робите фото/відео/надаєте посилання на товари в інтернеті для розуміння комплектації), аби ми мали змогу точно визначити, що саме нам потрібно буде робити і які матеріали та в якій кількості для цього знадобляться. Все це необхідно для того, щоб Ми могли якісно зануритися в питання і заощадити Вам:

А – гроші та час на попередньому огляді

Б – Ваш час на додатковому візиті майстра, якщо щось буде неможливо виконати за запланований візит/візити (якщо технологічний процес виконання завдання має на увазі більше одного візиту спеціаліста)

Приклад 1: Вам потрібно встановити бойлер

Приклад 2: Вам необхідно демонтувати вікно

Приклад 3: Вам необхідно почистити кондиціонер

Приклад 4: Ви забажали перефарбувати стіни в кімнаті

Приклад 5: у Вас зламався диван

З чого складається Завдання

Якщо Ви подаєте завдання без попереднього огляду – тобто у випадку, коли Ви готові надати максимальну інформацію щодо замовлення, Вам потрібно буде заповнити наступну інформацію:

  • Опис того, що потрібно зробити *
  • Додати фото/відео, якщо це має суттєве значення
  • Зазначити, що Ви маєте для виконання завдання (фарба – якщо потрібно щось пофарбувати, кріплення – якщо потрібно щось прикріпити, тощо) *
  • Додати примітку, якщо є якась особливість, або потрібно щось передбачити (матеріал стін, якщо потрібно свердлити; висоту стелі, якщо вона нестандартно висока тощо)
  • Вказати, як до Вас звертатися, номер телефону та адресу *

* - пункти, обов’язкові до заповнення

Матеріали для виконання Завдань

Забезпечення матеріалами, необхідними для виконання Ваших завдань, за Вашим бажанням, може бути здійснено шляхами:

  • Самостійного придбання відповідно до переліку
  • Використання матеріалів, поставлених Domer
  • Використання матеріалів, придбаних Domer індивідуально під Ваше завдання (це коли наші співробітники замість Вас їдуть до спеціалізованого магазину і купують все, що необхідно) – передбачає компенсацію витрат часу і супутніх витрат, понесених Domer на таку індивідуальну закупівлю

Розрахунки

Передоплата

Передоплата передбачена у трьох випадках:

  • При подачі Термінового завдання
  • При замовленні Попереднього огляду
  • При замовленні виконання будь-якого завдання, яке передбачає забезпечення процесу його виконання матеріалами, за постачання яких відповідає Domer – у такому випадку необхідно сплатити вартість таких матеріалів перед початком виконання завдання (попередньо погодивши розрахунок вартості)

* В усіх інших випадках потреба у внесенні передоплати може бути оговорена індивідуально

Доплата за виконані роботи

Здійснюється після погодження Вами Акта виконаних робіт (надійде Вам у Додатку) протягом 10 хвилин після їх завершення, в присутності майстра – Ви приймаєте роботи й тільки за фактом прийняття здійснюється оплата.


Гарантія на виконані роботи

Гарантія на всі виконані Domer роботи діє протягом одного року за умови, що гарантія на матеріали, використані в процесі такої роботи, не менше вказаного строку. Якщо строк гарантії на матеріали, які використовуються в процесі роботи, менше одного року, строк гарантії Domer дорівнює строку гарантії на такі матеріали.

Приклад: Ви замовили в Domer роботи по заміні крану. При цьому виробник крану надає гарантію на справність виробу строком на 6 місяців. В такому випадку гарантія Domer також дорівнює 6 місяців

Всю відповідальність за якість виконаних робіт ТОВ «Домер-Сервіс» несе згідно з Договором оферти.

Всі отримані Вами Акти виконаних робіт, з якими Ви погодилися і роботи за якими вважаються прийнятими, мають юридичну силу відповідно до чинного законодавства України.


Перегляд і вічна історія

Будь-яка інформація, будь то тексти завдань, фото/відео, коментарі, pdf-файли розрахунків вартості та актів виконаних робіт в незалежності від того, в якому статусі знаходиться Завдання (На виконанні, Виконано, в Архіві) – зберігається в мобільному додатку та доступна для перегляду в будь-який момент. Видалення такої інформації з сервера Domer неможливо без вторгнення в код. Це зроблено для Вашої зручності та для запобігання будь-яких маніпуляцій з інформацією. Ви можете переглянути історію Ваших завдань в будь-який момент.


Сповіщення (push-повідомлення) і нагадування

Push-повідомлення є виключно робочим інструментом мобільного додатку, який інформуватиме Вас про важливі події в ході виконання завдань: отримання нами завдання, призначення часу візиту, нагадування про необхідність щось докупити (якщо це передбачено) та не забути бути присутнім за адресою в назначений час, сповістить про готовність документів (розрахунок вартості, акт виконаних робіт), про нарахування бонусів та інші значні події. Окрім цього, push-повідомленнями ми інформуємо Ваc про акції, знижки та бонуси. Саме тому радимо Вам залишити їх увімкненими.


Програма лояльності

В Domer передбачена програма лояльності: нарахування бонусів (1 бонус = 1 гривня), які Ви можете в будь-який час використати для оплати послуг Domer (в розмірі не більше 50% вартості Завдання) але не можете поділитися ними:

  1. За обсяги Ваших замовлень за фактом їх виконання й остаточного розрахунку по ним – 5% від вартості виконаних замовлень;
  2. За обсяги замовлень друзів, з якими Ви поділилися сервісом Domer – за фактом остаточного розрахунку по їхнім завданням – 2% від вартості таких виконаних замовлень;
  3. По категоріям робіт, в залежності від акцій, про які Domer сповістить окремо.
0
0
0