Завдання може бути подане виключно через мобільний додаток Domer.
Оплата завдання можлива виключно безготівковим способом.
Алгоритм подачі завдання обов’язково включає в себе: короткий опис суті справи, введення номеру телефону, щонайменше однієї адреси, додавання платіжної банківської картки.
В мобільному додатку зберігається абсолютно вся інформація щодо Ваших завдань, коментарі/прорахунки вартості завдань/акти виконаних робіт (в тому числі по виконаним та архівним завданням). Це дозволяє виключити виникнення будь-яких непорозумінь в процесі роботи через мобільний додаток, адже вся інформація завжди під рукою.
Завдання
Типи Завдань
Термінове – має на увазі терміновий виклик із приїздом спеціаліста Domer щонайдовше протягом 2-х годин після оплати вартості такого виклику.
* Термін реагування диспетчера Domer після підтвердження Вами замовлення - 5-7 хвилин
** Звертаємо увагу, що вартість термінового виклику вище, ніж не термінового
Приклад 1: потрібно розкрити замок, в якому застряг ключ, бо Ви не можете потрапити додому
Приклад 2: щось сталося з електрикою і Ваша оселя знеструмлена
Приклад 3: бачок унітазу зламався і не утримує воду
Domer на годину – має на увазі певну кількість дрібних робіт, для виконання яких потрібна приблизно година, а додатковий час сплачується окремо. Послуга має фіксовану вартість (за фактом перевищення ліміту часу вартість послуги буде підвищена).
* термін реагування диспетчера Domer після підтвердження Вами замовлення - 1 година
* прибуття Domer - в узгоджений час
Приклад 1: у Вас накопичилася якась дрібна робота, на кшталт: відпала ручка шафи, двері перестали щільно зачинятися, потрібно повісити картину і зібрати тумбочку
Приклад 2: Вам необхідна заміна фільтрів для води
Приклад 3: потрібно почистити сифон, бо вода погано стікає, а засоби для прочистки труб з магазину не спрацювали
Будь-яке інше – будь-яке конкретне завдання, за яким у Вас є можливість отримати конкретну вартість його виконання (ми підготуємо індивідуальний прорахунок з огляду на Ваш персональний запит) або просто завдання, яке необхідно виконати за будь-яких умов.
* термін реагування диспетчера Domer після підтвердження Вами замовлення - 1 година
* прибуття Domer - в узгоджений час
** доступна опція попереднього огляду (фіксована вартість) – у випадку, якщо Ви самостійно з якихось причин не маєте змоги надати всю необхідну інформацію для розуміння нами повного обсягу робіт і деталей завдання
Ви - приділіть трохи часу та за необхідності надайте відповіді на уточнюючі питання/зробіть фото/відео/надайте посилання на товари в інтернеті для розуміння комплектації, аби ми мали змогу точно визначити, що саме нам потрібно буде робити і які матеріали та в якій кількості для цього знадобляться. Все це необхідно для того, аби ми могли якісно зануритися в питання і натомість МИ зекономимо Вам:
А – гроші і час на попередньому огляді
Б – Ваш час на необхідності додаткового візиту, якщо щось буде неможливо виконати за запланований візит/візити (якщо технологічний процес виконання завдання має на увазі більше одного візиту спеціаліста)
Приклад 1: Вам потрібно встановити бойлер
Приклад 2: Вам необхідно демонтувати вікно
Приклад 3: Вам необхідно почистити кондиціонер
Приклад 4: Ви забажали перефарбувати стіни в кімнаті
Приклад 5: у Вас зламався диван
З чого складається Завдання
Якщо Ви подаєте завдання без попереднього огляду – тобто у випадку, коли Ви готові надати максимальну інформацію щодо замовлення, то Вам потрібно буде заповнити наступну інформацію:
- Категорію напрямку робіт *
- Опис того, що потрібно зробити *
- Додати фото/відео, якщо це має суттєве значення
- Зазначити, що Ви маєте для виконання завдання (фарба – якщо потрібно щось пофарбувати, кріплення – якщо потрібно щось прикріпити тощо) *
- Додати примітку, якщо є якась особливість, або потрібно щось передбачити (матеріал стін, якщо потрібно свердлити; висоту стелі, якщо вона нестандартно висока тощо)
- Вказати, як до Вас звертатися, номер телефону і адресу *
- Додати платіжну картку *
- Додаткові дані (будь-які примітки)
Матеріали для виконання Завдань
Забезпечення матеріалами, необхідними для виконання Ваших завдань, за Вашим бажанням, може бути здійснено шляхами:
- Самостійного придбання згідно переліку
- Використання матеріалів, поставлених Domer
- Використання матеріалів, придбаних Domer індивідуально під Ваше завдання (це коли наші співробітники замість Вас їдуть до спеціалізованого магазину і купують все, що необхідно) – передбачає компенсацію витрат часу і супутніх витрат, понесених Domer на таку індивідуальну закупівлю
Розрахунки
Передоплата
Передоплата передбачена у трьох випадках:
- При подачі Термінового завдання
- При замовленні Попереднього огляду
- При замовленні на виконання будь-якого завдання, яке передбачає забезпечення процесу його виконання матеріалами, за постачання яких відповідає Domer – у такому випадку необхідно сплатити вартість таких матеріалів перед початком виконання завдання (попередньо погодивши прорахунок вартості)
* У всіх інших випадках потреба у внесенні передоплати може бути оговорена індивідуально
Доплата за виконані роботи
Здійснюється після погодження Вами Акту виконаних робіт (надійде Вам у Додатку) протягом 10 хвилин після їх завершення, в присутності майстра – Ви приймаєте роботи і тільки за фактом прийняття здійснюється оплата.
Гарантія на виконані роботи
Гарантія на всі виконані Domer роботи діє протягом одного року за умови, що гарантія на матеріали, використані в процесі такої роботи, не менше вказаного строку. Якщо строк гарантії на матеріали, які використовуються в процесі роботи, менше одного року, то в такому випадку строк гарантії Domer дорівнює строку гарантії на такі матеріали.
Приклад: Ви замовили в Domer роботи по заміні крану. При цьому виробник крану надає гарантію на справність виробу строком на 6 місяців. В такому випадку гарантія Domer також дорівнює 6 місяців
Всю відповідальність за якість виконаних робіт ТОВ «Домер-Сервіс» несе згідно Договору оферти.
Всі отримані Вами Акти виконаних робіт, з якими Ви погодилися і роботи за якими вважаються прийнятими – мають юридичну силу згідно чинного законодавства України.
Перегляд і вічна історія
Будь-яка інформація, будь то тексти завдань, фото/відео, коментарі, pdf-файли розрахунків вартості та актів виконаних робіт (виключенням є платіжні дані – Domer не зберігає платіжні дані, їхня безпека гарантується сертифікатом PCI DSS Level 1 і протоколом 3-D Secure) в незалежності від того, в якому статусі знаходиться Завдання (На виконанні, Виконано, в Архіві) – зберігається в мобільному додатку та доступна для перегляду в будь-який момент. Видалення такої інформації з серверу Domer неможливо без вторгнення в код.
Сповіщення (push-повідомлення) і нагадування
Push-повідомлення є виключно робочим інструментом мобільного додатку, який інформуватиме Вас про важливі події в ході виконання завдань: отримання нами завдання, назначений час візиту, нагадає про необхідність щось докупити (якщо це передбачено) та не забути бути присутнім за адресою в назначений час, сповістить про готовність документів (розрахунок вартості, акт виконаних робіт), про нарахування бонусів та інші значні події.
Програма лояльності
В Domer передбачена програма лояльності: нарахування бонусів (1 бонус= 1 гривня), які Ви можете в будь-який час використати для оплати послуг Domer (в розмірі не більше 50% вартості Завдання) але не можете поділитися ними:
- За здійснення першого входу в мобільний додаток на Ваш рахунок одразу нараховується 50 бонусів;
- За обсяги Ваших замовлень за фактом їх виконання і остаточного розрахунку по ним – 5% від вартості виконаних замовлень;
- За обсяги замовлень друзів, з якими Ви поділилися сервісом Domer – за фактом остаточного розрахунку по їхнім завданням – 2% від вартості таких виконаних замовлень;
- По категоріям робіт, в залежності від акцій, про які Domer сповістить окремо.