Команда DOMER відновлює роботу у Києві, Львові, Ужгороді, Івано-Франківську, Луцьку, Рівному, Тернополі, Хмельницькому та Чернівцях 🛠️. Разом з Вами підтримуємо ЗСУ , перераховуючи 10% від кожного Вашого замовлення у фонд «Повернись живим».
Завдання може бути подано виключно через мобільний додаток Domer. Оплата завдання можлива виключно за допомогою банківської картки. Алгоритм подачі завдання обов’язково містить в собі: короткий опис суті справи, введення номеру телефону, щонайменше однієї

Завдання може бути подано виключно через мобільний додаток Domer.

Оплата завдання можлива виключно за допомогою банківської картки.

Алгоритм подачі завдання обов’язково містить в собі: короткий опис суті справи, введення номеру телефону, щонайменше однієї адреси.

В мобільному додатку зберігається абсолютно вся інформація щодо Ваших завдань, коментарі/прорахунки вартості завдань/акти виконаних робіт (в тому числі по виконаним та архівним завданням). Це дозволяє виключити виникнення будь-яких непорозумінь в процесі роботи через мобільний додаток, адже вся інформація завжди під рукою.


Завдання

Типи Завдань

Термінове – має на увазі терміновий виклик із приїздом спеціаліста Domer щонайдовше протягом 3-х годин після оплати вартості такого виклику.

* Термін реагування диспетчера Domer після підтвердження Вами замовлення - 5-7 хвилин

** Звертаємо увагу, що вартість термінового виклику вище, ніж не термінового

Приклад 1: щось сталося з електрикою і Ваша оселя знеструмлена

Приклад 2: бачок унітазу зламався і не утримує воду

Приклад 3: потрібно розкрити замок, в якому застряг ключ, бо Ви не можете потрапити додому

Нетермінове завдання – будь-яке завдання, за яким у Вас є можливість отримати конкретну вартість його виконання (ми підготуємо індивідуальний прорахунок з огляду на Ваш персональний запит).

* термін реагування диспетчера Domer після підтвердження Вами замовлення послуги - 1 година

* прибуття Domer - в узгоджений час

** доступна опція попереднього огляду (фіксована вартість) – у випадку, якщо Ви самостійно не маєте змоги надати всю необхідну інформацію для розуміння нами повного обсягу робіт і деталей завдання

Ви - приділяєте трохи часу (за необхідності, надаєте відповіді на уточнюючі питання/робите фото/відео/надаєте посилання на товари в інтернеті для розуміння комплектації), аби ми мали змогу точно визначити, що саме нам потрібно буде робити і які матеріали та в якій кількості для цього знадобляться. Все це необхідно для того, щоб Ми могли якісно зануритися в питання і заощадити Вам:

А – гроші та час на попередньому огляді

Б – Ваш час на додатковому візиті майстра, якщо щось буде неможливо виконати за запланований візит/візити (якщо технологічний процес виконання завдання має на увазі більше одного візиту спеціаліста)

Приклад 1: Вам потрібно встановити бойлер

Приклад 2: Вам необхідно демонтувати вікно

Приклад 3: Вам необхідно почистити кондиціонер

Приклад 4: Ви забажали перефарбувати стіни в кімнаті

Приклад 5: у Вас зламався диван

З чого складається Завдання

Якщо Ви подаєте завдання без попереднього огляду – тобто у випадку, коли Ви готові надати максимальну інформацію щодо замовлення, Вам потрібно буде заповнити наступну інформацію:

  • Опис того, що потрібно зробити *
  • Додати фото/відео, якщо це має суттєве значення
  • Зазначити, що Ви маєте для виконання завдання (фарба – якщо потрібно щось пофарбувати, кріплення – якщо потрібно щось прикріпити, тощо) *
  • Додати примітку, якщо є якась особливість, або потрібно щось передбачити (матеріал стін, якщо потрібно свердлити; висоту стелі, якщо вона нестандартно висока тощо)
  • Вказати, як до Вас звертатися, номер телефону та адресу *

* - пункти, обов’язкові до заповнення

Матеріали для виконання Завдань

Забезпечення матеріалами, необхідними для виконання Ваших завдань, за Вашим бажанням, може бути здійснено шляхами:

  • Самостійного придбання відповідно до переліку
  • Використання матеріалів, поставлених Domer
  • Використання матеріалів, придбаних Domer індивідуально під Ваше завдання (це коли наші співробітники замість Вас їдуть до спеціалізованого магазину і купують все, що необхідно) – передбачає компенсацію витрат часу і супутніх витрат, понесених Domer на таку індивідуальну закупівлю

Розрахунки

Передоплата

Передоплата передбачена у трьох випадках:

  • При подачі Термінового завдання
  • При замовленні Попереднього огляду
  • При замовленні виконання будь-якого завдання, яке передбачає забезпечення процесу його виконання матеріалами, за постачання яких відповідає Domer – у такому випадку необхідно сплатити вартість таких матеріалів перед початком виконання завдання (попередньо погодивши розрахунок вартості)

* В усіх інших випадках потреба у внесенні передоплати може бути оговорена індивідуально

Доплата за виконані роботи

Здійснюється після погодження Вами Акта виконаних робіт (надійде Вам у Додатку) протягом 10 хвилин після їх завершення, в присутності майстра – Ви приймаєте роботи й тільки за фактом прийняття здійснюється оплата.


Гарантія на виконані роботи

Гарантія на всі виконані Domer роботи діє протягом одного року за умови, що гарантія на матеріали, використані в процесі такої роботи, не менше вказаного строку. Якщо строк гарантії на матеріали, які використовуються в процесі роботи, менше одного року, строк гарантії Domer дорівнює строку гарантії на такі матеріали.

Приклад: Ви замовили в Domer роботи по заміні крану. При цьому виробник крану надає гарантію на справність виробу строком на 6 місяців. В такому випадку гарантія Domer також дорівнює 6 місяців

Всю відповідальність за якість виконаних робіт ТОВ «Домер-Сервіс» несе згідно з Договором оферти.

Всі отримані Вами Акти виконаних робіт, з якими Ви погодилися і роботи за якими вважаються прийнятими, мають юридичну силу відповідно до чинного законодавства України.


Перегляд і вічна історія

Будь-яка інформація, будь то тексти завдань, фото/відео, коментарі, pdf-файли розрахунків вартості та актів виконаних робіт в незалежності від того, в якому статусі знаходиться Завдання (На виконанні, Виконано, в Архіві) – зберігається в мобільному додатку та доступна для перегляду в будь-який момент. Видалення такої інформації з сервера Domer неможливо без вторгнення в код. Це зроблено для Вашої зручності та для запобігання будь-яких маніпуляцій з інформацією. Ви можете переглянути історію Ваших завдань в будь-який момент.


Сповіщення (push-повідомлення) і нагадування

Push-повідомлення є виключно робочим інструментом мобільного додатку, який інформуватиме Вас про важливі події в ході виконання завдань: отримання нами завдання, призначення часу візиту, нагадування про необхідність щось докупити (якщо це передбачено) та не забути бути присутнім за адресою в назначений час, сповістить про готовність документів (розрахунок вартості, акт виконаних робіт), про нарахування бонусів та інші значні події. Окрім цього, push-повідомленнями ми інформуємо Ваc про акції, знижки та бонуси. Саме тому радимо Вам залишити їх увімкненими.


Програма лояльності

В Domer передбачена програма лояльності: нарахування бонусів (1 бонус = 1 гривня), які Ви можете в будь-який час використати для оплати послуг Domer (в розмірі не більше 50% вартості Завдання) але не можете поділитися ними:

  1. За обсяги Ваших замовлень за фактом їх виконання й остаточного розрахунку по ним – 5% від вартості виконаних замовлень;
  2. За обсяги замовлень друзів, з якими Ви поділилися сервісом Domer – за фактом остаточного розрахунку по їхнім завданням – 2% від вартості таких виконаних замовлень;
  3. По категоріям робіт, в залежності від акцій, про які Domer сповістить окремо.
0
0
0