Поговоримо про ТО кондиціонерів

Коли робити

Зазвичай, щоб зробити таке ТО (технічне обслуговування) максимально вигідно, Вам бажано його робити або у квітні (на початку сезону), або у вересні (після закінчення сезону). В середині літа звичайно це коштує дорожче, а коли на дворі спека, то ще і черги на обслуговування проблематично дочекатися. Якщо Ви користуєтеся кондиціонером для опалення і робите це часто, то ТО потрібно робити 2 рази на рік. Якщо ж відносно рідко, то достатньо буде одного разу на 2-3 роки.

ТО буває різним

Якщо, наприклад, Ви тільки в минулому році встановили кондиціонер - Вам бажано зробити маленьке ТО, на я якому в кондиціонері перевірять тиск фреону (бо можуть бути помилки при монтажі і потім виникнуть проблеми в саму спеку, а це Вам точно не потрібно). В таке маленьке ТО, повторимо, обов’язково повинна входити перевірка тиску фреону (в подальшому, якщо кондиціонером користуєтеся не часто, це можна робити знову аж роки через 2-3) і якщо до Вас вже, все одно, прийшли спеціалісти, то ще можна почистити фільтр у внутрішньому блоці).

Що ж до великого ТО - воно повинно включати такі роботи:

  • мийка наружного блоку (так, так - саме мийка);
  • чистка внутрішнього блоку (наприклад , парогенератором);
  • дезинфекція випарювача;
  • чистка внутрішнього фільтру;
  • чистка білячого колеса (за потреби може відбуватися у двох сценаріях: без розбирання блоку або в дуже важких випадках - з розбиранням);
  • перевірка тиску фреону.

Вище описане максимальне ТО, після якого Ваш кондиціонер повинен справно працювати довго, тому що, з огляду на чистоту, він буде майже як новий (!), але і коштує таке ТО значно дорожче, ніж середня вартість послуги «ТО кондиціонеру» по ринку. Просто тому, що такого переліку робіт зазвичай ніхто не робить. В більшості випадків в домашніх умовах воно і не потрібно, але випадки можуть бути різними (інтенсивність користування, площа і таке інше).

Що потрібно саме Вам

Наші спеціалісти порекомендують Вам саме той обсяг ТО, який доцільний у конкретно Вашому випадку. Ми не пропонуємо середніх рішень. Тому ми задамо Вам декілька запитань для того, щоб надати послугу, оптимальну за співвідношенням ціна-якість. Натомість, ті компанії, які називають конкретну ціну, не маючи уяви щодо стану приладу та особливостей користування у Вашому конкретному випадку, частіше за все, не будуть розбиратися і далі, що там саме у Вас за «вхідні дані» і, навряд чи роз’яснять, що саме вони робили з Вашим кондиціонером і чому вони робили саме так.

Крім того, ми надаємо гарантію на всі виконані нами роботи.

Звертайтеся до професіоналів – звертайтеся у Domer.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»